Кількість
|
Вартість
|
||
|
Випускні клапани і сідла системи газовипуска дизелів працюють під динамічними навантаженнями в важких температурних умовах.
При експлуатації на окремих типах дизелів вони часто виходять з ладу через корозію або прогорання, заїдання клапанів у напрямних втулках, поломки клапанів і пружин, появи тріщин або відколів.У книзі розглянуто вузол прямоточно-клапанної системи газообміну головних двигунів - випускний клапан.
Описано конструкції випускних клапанів дизелів B & W, MAN Зульцер RTA, середньооборотних дизелів "Пілстік", "Вяртсиля Зульцер," МАК ", B & W.
Розглянуто питання утворення нагару на тарілках клапанів і механізм їх пошкодження і руйнування, методи ремонту і відновлення працездатності клапанів.
У другій частині книги розглянуті конструкції поршневих кілець і умови їх роботи.Не буде перебільшенням сказати, що найбільше занепокоєння судовим механікам приносять поршневі кільця, і якщо під час профілактичної ревізії поршень і втулка найчастіше не вимагають ніякого ремонту, то комплект поршневих кілець після перебирання рідко повертається в циліндр в повному складі.
У книзі наведені сучасні конструкції поршневих кілець, їх обміри перед установкою на поршень, характерні дефекти і контроль технічного стану.
Книга розрахована на широке коло суднових механіків, які експлуатують головні суднові двигуни, а також для слухачів курсів підвищення кваліфікації.